پروتز پارسیل آکریلی چیست + بهداشت پروتز دندان

فرق لمینت متحرک دندان با پروتز چیست لیست قیمت دندان مصنوعی ژله ای

پروتز پارسیل آکریلی چیست + بهداشت پروتز دندان

فرق لمینت متحرک دندان با پروتز چیست لیست قیمت دندان مصنوعی ژله ای

ایا لمینت در سن کم شدنی است چه معایبی دارد برای شخص مورد نظر

نکته مهم این سات برای جوانان انجام روش لمینت دندان گزینه مناسبی نیست و نمی توان آن را روش رضایت بخشی دانست. رشد استخوان فک تا سنین نوجوانی ادامه می یابد و ممکن است وضعیت دندان ها و فاصله بین دندان ها تغییر کند، بنابراین توصیه می شود بعد از این سن آن را به تعویق بیندازید و با احتیاط انجام دهید. به طور کلی استفاده از گرافت کامپوزیت برای اصلاح تغییرات نامطلوب در ظاهر دندان در سنین پایین توصیه می شود و تعمیرات مکرر از این طریق می تواند از تغییرات و هزینه های مکرر لمینت دندان جلوگیری کند.



راه صحیح حل مشکلات دندان در سنین جوانی چیست




راه صحیح حل مشکلات دندان در سنین جوانی چیست:


از لمینت های دندانی برای زیبا شدن ظاهر دندان استفاده می شود. مشکلاتی مانند تغییر رنگ، پر شدن دندان بی نظمی های دندان را می توان با لمینت دندان اصلاح کرد. نکته اینجاست که در مواقعی باید از روش های دیگری مانند ارتودنسی یا ایمپلنت دندان برای حل مشکلات جدی تر و از روش های لمینت دندان برای ایجاد ظاهری زیباتر استفاده کرد. در سنین پایین دندان های کودک همچنان در حال رشد هستند و اینکه کدام روش مناسب تر است بستگی به دکتر شما دارد.



نیاز به تعویض لمینت دندان کی است




نیاز به تعویض لمینت دندان کی است :


که روکش لمینت دندان بعد از گذشت 11 تا 19 سال باید تعویض شوند البته این زمان بیشتر یا کمتر هم خواهد شد و بستگی دارد شما چطور ا لمینت خود نگهداری مکینید. سن مناسب انجام لمینت را برای مردان هجده  سال و برای بانوان شاندزه سال است البته با نظر پزشک، هر شخص در طول زندگی خود به باید دو بار روکش لمینت دندان خود را عوض نماید.



جمع بندی :


بیشتر دندانپزشکان  لمینت را برای نوجوانان  پانزده سال و بالاتر پیشنهاد می کنند. در این سن والدین باید در استفاده از ونیر لمینت دقت لازم را داشته باشند. اگر دندان‌هایشان هنوز نیفتاده یا استخوان‌های فک و دندان‌ها به‌طور کامل رشد نکرده‌اند، عجله برای نصب روکش‌های دندانی به بچه هایتان توصیه نمی‌ گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد